^в гору
Get Adobe Flash player

Наша адреса

58018

м. Чернівці

вул. Вінниченка, 1А

 Телефон: 4-34-23

У твоїй сім'ї і я

Ми ще ходимо в садочок
Та уже назначені,
Ми Вкраїни сини й дочки,
Українська нація.

Клянемось тебе любити,
Тебе гідно захищати,
Щоб щасливо могла жити
І спокійно вночі спати.

Клянемося тобі, мамо,
Як дорослі станемо,
Будемо у світі знані
І тебе прославимо.

Просимо тебе ми, Боже,
Збережи ти неньку нам,
Щоб змогли ми передати
Ще й маленьким малюкам.

Україна, Україна,
Ти, як матінка моя,
Україна, Україна,
У твоїй сім'ї і я.

Корисні посилання

КОНСУЛЬТАЦІЯ для батьків "Економічна культура в сім'ї"

 Кожна родина в реальному житті є берегинею певного типу культури, стилю, рівня життя. У родині дитина отримує початкові уявлення про працю як процес, пов'язаний з дисципліною і знанням, причиною і наслідком; про працю як джерело існування родини.
Сім'я — особлива атмосфера, куди дитина несе свою радість і горе, роздуми і сумніви. Ще в дошкільному віці діти починають усвідомлювати, що можна робити, а що не бажано, що добре, а що — погано. Соціальна ситуація часто пропонує нам зразки суперечливих дій дорослих, які не завжди зрозумілі дітям, особливо якщо вчинку або поведінці не передує пояснення. Дорослі мало приділяють увагу поясненню причин дбайливого ставлення до речей, предметів, оточення.
Дорослі здебільшого обмежуються наказами: «Не рви», «Не можна ламати», «Не чіпай».
В основі бережливості закладена можливість тривалого користування предметами. Щоб виховувати у дітей бережливість до хліба, інших продуктів харчування, речей, народного багатства, потрібно проводити серйозну роботу вдома. Доцільно починати з формування у дітей навичок самообслуговування, виявів господарського ставлення до зламаних іграшок, неприбраного ліжка.
Задля виховання бережливого ставлення до суспільного майна дітей слід прилучати до праці.
Скільки б ми не говорили про економію води, тепла, електро¬енергії, без наочного прикладу на результат годі сподіватися, Тут велику роль відіграє особистий приклад дорослих.
Розповідаючи дітям про хліб, про те, як важко він достається, читаючи їм художні твори, можна домогтися того, що кожна ди¬тина братиме стільки хліба, скільки вона з'їсть, і не буде викида¬ти шматочки.
Скільки існує родин, стільки відомо способів розв'язання гос¬подарчих питань. Економія — де знання правил експлуатації до¬машнього майна та дотримання цих правил. Ознайомлення дітей
з правилами експлуатації майна та вимогами до його зберігання залучає до ощадливості, економного ставлення до всього, що їх оточує. Слід також залучати дітей до купівлі продуктів, обговорю¬вати ціну покупки.
І найголовніше правило економії — це не викинути там, де немає в цьому потреби.
Так, крок за кроком, наші діти засвоюють ази бережливості, економії.

Copyright © 2015. Всі права захищені. Дошкiльний навчальний заклад №47 м.Чернівці